Povodňová komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část >

Povodňová komise

Činnost a způsob jednání komise jsou dány zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a vnitřními předpisy obce.

Povodňovou komisi města zřizuje a členy povodňové komise jmenuje rada města. Funkci předsedy PK vykonává ze zákona starosta města. Povodňová komise je složena ze zástupců orgánů města. Komise se schází k projednání potřebných opatření podle povodňové situace, jakož i mimo období povodní ohrožujících její správní území, k projednání organizačních a jiných závažných otázek souvisejících se zabezpečováním ochrany před povodněmi. Komisi svolává a jednání řídí její předseda z vlastního podnětu, z podnětu některého z členů povodňové komise a na žádost povodňové komise ORP a kraje.

Sídlem komise je Městský úřad Třebíč, Masarykovo náměstí 6, budova A, zasedací místnost č. A125. Jednání se však může dle konkrétních okolností svolat i na jiné místo.

 


hmtoggle_arrow1Třebíč

 

 

Jednání komise se svolává alespoň 1× ročně, a to nejpozději do 30. 11. běžného roku. Na těchto (mimopovodňových) jednáních se prověřují přípravná opatření, zejména:

stav povodňového plánu správního obvodu města,

organizační a technická připravenost, včetně spojení,

podněty k realizaci potřebných opatření v zájmu ochrany před povodněmi,

vyhodnocení činnosti v uplynulém období,

medializace povodňové problematiky, informování občanů.

 

Členové komise jsou při dosažení 2. SPA povinni oznamovat svou dosažitelnost. Hrozí-li nebezpečí z prodlení, může předseda povodňové komise učinit neodkladná opatření bez svolané povodňové komise.

Související povodňové komise sousedních obcí:

Povodňové komise okolních obcí: Přibyslavice (dbf), Stařeč (dbf), Vladislav (dbf)

Povodňová komise ORP Třebíč (dbf)

 

Kontaktní údaje povodňových komisí a důležitých organizací jsou v samostatné kapitole.


Organizační část > Povodňová komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk.htm aktualizována: 15.08.2024, publikována: 17.09.2024